Stáhněte si tyto Obchodní podmínky, Reklamační řád a Formulář pro odstoupení od smlouvy jako soubor ve formátu PDF kliknutím na odkaz vpravo:
OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvodem
1.1 Kdo jsme my a jak nás můžete kontaktovat?
Jsme Auta přesně pro mě s.r.o., se sídlem Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČO: 225 17 952, obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 417254 vedenou Městským soudem v Praze (dále jen „my“ nebo „Auta přesně pro mě“). Provozujeme internetový portál https://www.autapresneprome.cz/, na kterém vám prezentujeme naši službu vyhledání nového či ojetého automobilu přesně podle vašich potřeb a poskytnutí k tomu doprovodných služeb (dále jen „služba“). Uzavřete-li s námi smlouvu, vystupujeme vůči vám jako poskytovatel služby.
Pokud chcete s čímkoliv pomoci, můžete nás kontaktovat:
- Telefonem na čísle: +420 775 174 688
- E-mailem na adrese: Jan@AutaPresneProMe.cz
- Poštou na adrese: Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10
1.2 Komu jsou tyto obchodní podmínky určeny?
Tyto obchodní podmínky jsou určeny pro ty z vás, kdo s námi uzavřou smlouvu. Může jít o spotřebitele i nespotřebitele, kterými jsou nejčastěji podnikatelé (dále jen „vy“).
- Kdo je spotřebitel? – Každý člověk, který s námi mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu nebo s námi jinak jedná. Některá ustanovení obchodních podmínek spotřebitele speciálně chrání v souladu s právními předpisy.
- Kdo je nespotřebitel? – Člověk nebo právnická osoba, která nespadá do kategorie spotřebitele. Typicky půjde o podnikatele, který samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele se považuje také osoba zapsaná v obchodním rejstříku. Má se za to, že podnikatelem je i osoba, která má k podnikání živnostenské nebo jiné oprávnění podle jiného zákona. Pokud s námi uzavíráte smlouvu se zřetelem k takové činnosti, nevztahují se na vás ustanovení obchodních podmínek a jejich příloh, která výslovně upravují práva a povinnosti spotřebitelů.
1.3 Co jsou tyto obchodní podmínky?
Závazný právní dokument, který je nedílnou součástí smlouvy uzavírané mezi vámi a námi. Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vás jako objednatele a nás jako poskytovatele.
Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek jsou také tyto 2 přílohy:
- Reklamační řád
- Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Těmito přílohami se smlouva řídí a jsou pro nás i vás závazné. Najdete je na konci těchto obchodních podmínek.
1.4 Můžeme se dohodnout na něčem jiném, než najdete v obchodních podmínkách?
Ano, můžeme se dohodnout individuálně. Pokud si dohodneme něco jiného, než je uvedeno v těchto obchodních podmínkách, bude mít naše individuální dohoda přednost. Pokud však v individuální dohodě něco nebude jasné, použijí se pravidla z obchodních podmínek.
2 Jak spolu můžeme uzavřít smlouvu?
2.1 První kontakt je na vás. Buď si můžete rezervovat termín online poznávací schůzky v našem webovém kalendáři, napsat nám e-mail, zavolat nám nebo vyplnit krátký webový formulář s vašimi požadavky na automobil snů. Abychom měli ve vašich požadavcích vždy zcela jasno, domluvíme si s vámi ještě online schůzku nebo vám zavoláme, a společně probereme a vyplníme za tím účelem námi připravený dotazník. Bude nás zajímat zejména to, kdo bude automobilem jezdit, co v něm budete vozit, jaké požadujete jeho vlastnosti, jakou energii má používat pro pohon, jaký typ řízení vám vyhovuje, odkud má pocházet výrobce a zda chcete nový či ojetý automobil. Jakmile máme zadání kompletní, dostanete od nás odkaz na objednávku k vašemu vyplnění, která je slovy zákona nabídkou na poskytnutí našich služeb (dále jen „objednávka„).
2.2 V objednávce typicky uvedete, o jakou variantu služeb máte zájem (více o jednotlivých variantách najdete v čl. 3. obchodních podmínek), vaše jméno a příjmení, telefonní číslo, e-mail a kontaktní adresu. Podle toho, jakou si zvolíte variantu služeb, uvidíte v objednávce také cenu služeb včetně všech daní a poplatků. V průběhu vyplňování objednávky můžete zadané údaje upravovat. Kliknutím na tlačítko „Objednávám a zavazuji se k platbě“ akceptujete naši nabídku a tím s námi uzavíráte smlouvu, jejíž nedílnou součástí jsou tyto obchodní podmínky včetně všech příloh (dále jen „smlouva„). Bez zbytečného odkladu vám poté zašleme její potvrzení.
2.3. Jsme česká společnost, a asi vás proto nepřekvapí, že smlouvu uzavíráme v českém jazyce. Smlouva a všechny její součásti budou uloženy v bezpečí našeho elektronického archivu. Pokud jste spotřebiteli, zpřístupníme vám tyto informace na základě vaší písemné žádosti. Písemnou žádostí je i e-mail.
2.4. Uzavřením smlouvy souhlasíte s tím, že budete používat tzv. komunikační prostředky na dálku, jak jim říká občanský zákoník. Pod tak honosným označením si představte třeba počítač, tablet nebo telefon. Hlavně s internetem. Náklady na použití těchto prostředků si hradíte sami v rámci běžných plateb za telefon, internet apod. Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby a neúčtujeme si žádné další poplatky.
3 Jaké varianty služeb nabízíme?
3.1 Služby nabízíme ve třech variantách podle toho, kolik tipů na automobil a doprovodných služeb od nás chcete dostat. Varianta 1 je určena pro ty z vás, kdo máte automobil vybraný a chcete, abychom váš výběr nezávisle zhodnotili a navíc vám našli další dva automobily jako alternativy k vámi vybranému vozidlu. Varianta 2 je určena pro ty z vás, kdo znáte svoje potřeby a přání a chcete doporučit ty nejlepší automobily. Varianta 3 je určena pro ty nejnáročnější, kdo si od nás přejete navíc VIP servis spojený s výběrem automobilu.
3.2 V následující tabulce je uvedeno, co která varianta služby zahrnuje. Cena každé z variant je uvedena v objednávce a na našich webových stránkách.
| Varianta 1 | Varianta 2 | Varianta 3 | |
| Výběr automobilů, které nejvíce odpovídají vašemu životnímu stylu | Ano | Ano | Ano |
| Hledání mezi novými i ojetými automobily | Ano | Ano | Ano |
| Doporučení nejspolehlivějších motorů i nejlepší výbavy přesně pro vás | Ano | Ano | Ano |
| Počet doporučených nejvhodnějších automobilů | 2 | Minimálně 5 | Minimálně 10 |
| Individuální konzultace s nezávislým odborníkem za účelem zjištění požadavků na výběr automobilů | Až 15 minut | Až 30 minut | Až 45 minut |
| Nalezení konkrétních automobilů u ověřených prodejců | Pouze v České republice | Pouze v České republice | V celé Evropské unii |
| Souhrnný report včetně vyhodnocení a doporučení | Ne | Standardní (*1) | Rozšířený (*2) |
| Doporučený servisní plán | Ne | Standardní (*3) | Rozšířený (*4) |
| Individuální následná konzultace nad výsledky (*5) | Ne | Ne | Až 30 minut |
| Přednostní nalezení nejvhodnějších automobilů | Ne | Ne | Ano |
| Predikce zůstatkové hodnoty automobilu | Ne | Ne | Ano |
| Bonus: Sleva 500 Kč na další nákup našich služeb uplatnitelná do 12 měsíců od uzavření smlouvy | Ne | Ne | Ano |
(*1) Standardní souhrnný report obsahuje: Souhrn požadavků zákazníka, doporučenou výbavu vozu, základní popis modelu, doporučené pohonné jednotky a výbavové verze, odkaz na konkrétní nalezené vozy včetně komentářů a doporučení
(*2) Rozšířený souhrnný report obsahuje všechny položky ze standardního souhrnného reportu rozšířené o detailní popis modelu včetně informací o datu představení, vyhraných oceněních a modernizacích, vysvětlení rozdílů jednotlivých vozů vzhledem k referenčnímu modelu definovaném zákazníkem, statistická data spolehlivosti modelu
(*3) Standardní servisní plán obsahuje: Doporučené úkony pro první servis ojetiny, doporučené intervaly výměny provozních kapalin a filtrů, doporučené úkony preventivní údržby vozu
(*4) Rozšířený servisní plán obsahuje všechny položky ze standardního servisního plánu rozšířené o doporučenou údržbu pro drahé či vzácné komponenty ve voze, doporučené servisní úkony pro prodloužení životnosti vozu, informace z vyhlášených svolávacích akcí modelu
(*5) Výsledky se rozumí souhrnný report a doporučený servisní plán
4 Jaké jsou podmínky placení ceny?
4.1 Cenou myslíme cenu námi poskytovaných služeb. Cenu uvádíme v objednávce a na našich webových stránkách, a to včetně všech daní a poplatků.
4.2 Cenu uhradíte na základě daňového dokladu, který pro vás vystavíme po uzavření smlouvy (dále jen „faktura“). Ustanovení § 2610 odst. 1 občanského zákoníku se v tomto případě neuplatní .
4.3 Fakturu zašleme na vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Splatnost faktury je 7 dnů. Doba splatnosti začíná běžet první den po doručení faktury a končí sedmý den poté. To znamená, že pokud vám např. pošleme fakturu 10. září, musíte nám cenu uhradit do 17. září (včetně), a a to bezhotovostně převodem na náš účet uvedený na faktuře; pro tento případ vám bude přidělen variabilní symbol, který při provedení platby zadejte, abychom ji mohli spárovat.
4.4 Vaši povinnost uhradit fakturu splníte, jakmile se peněžní částka odpovídající ceně služeb připíše na náš účet. Doporučujeme vám fakturu uhradit co nejdříve, službu vám totiž neposkytneme dřív, než platbu obdržíme.
4.5. Uzavřením smlouvy souhlasíte s vystavením a používáním elektronických faktur. Námi vystavené faktury vám budou zasílány pouze elektronickou cestou. Chráníme lesy, a tak od nás nebudete dostávat žádné tištěné daňové doklady.
4.6. Možná vás právě napadlo, co se stane, když odstoupíte od smlouvy podle čl. 7. obchodních podmínek? V takovém případě vám bude zaplacená cena samozřejmě vrácena.
5 Do kdy vám službu poskytneme?
5.1 Jakmile uzavřeme smlouvu , pustíme se do práce. Zavazujeme se vám služby poskytnout do tří dnů od uzavření smlouvy. Vyhledání některých automobilů může být složitější, v takovém případě vás budeme včas informovat, že pro vás vhodné automobily vyhledáme a objednané dokumenty dodáme nejpozději do 10 dnů od uzavření smlouvy. Pokud jste si zvolili variantu 3, zavazujeme se vhodné automobily vyhledat a objednané dokumenty dodat prioritně, nejpozději do 3 dnů od uzavření smlouvy. Individuální následnou konzultaci nad výsledky vám poskytneme ve variantě 3 v termínu, který společně vybereme. Ve všech případech platí, že vám službu neposkytneme dříve, než uhradíte fakturu – to znamená, že naše rychlost při poskytování služeb je přímo závislá na vaší rychlosti při placení ceny. Tato limitace je pro nás něco jako ruční brzda, která předejde zbytečným zklamáním.
5.2. Skvělé automobily můžou jít na dračku. Pokud někdo koupí automobil, který jsme pro vás našli, dříve, než stihnete cenu zaplatit, dejte nám vědět. Najdeme vám jiný. Toto uděláme ale pouze v případě, že cenu uhradíte řádně a včas v souladu s těmito obchodními podmínkami (zejména čl. 4.3. obchodních podmínek). Pokud budete v prodlení se zaplacením ceny, nemůžeme vám odpovídat za to, že se námi vyhledané automobily mezi tím vyprodají – to znamená, že nepůjde o vadu.
5.3. Pokud jste spotřebiteli, musíte nám podle zákona poskytnout výslovný souhlas se zahájením poskytování služeb před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy . V opačném případě můžeme zahájit naše práce až ve chvíli, kdy tato lhůta uplyne, a proto může dojít k prodloužení lhůt uvedených v čl. 5.1. obchodních podmínek. Pokud od vás nebudeme mít výslovný souhlas a zahájíme poskytování služeb, řídí se vaše práva spotřebitele čl. 7.1. obchodních podmínek.
5.4 Dnešní doba je složitá. Může se stát, že se stane mimořádná událost, která nám značně ztíží nebo znemožní poskytnutí služby, i když jsme ji nezavinili (tzv. vyšší moc). Mezi případy vyšší moci patří hlavně epidemie, válka, mobilizace, povstání, stávka, úřední nařízení nebo jiné nepředvídatelné překážky, které nastanou u nás, u výrobců automobilů, dodavatelů či prodejců. Pokud k případu vyšší moci dojde, můžeme posunout termín pro poskytnutí služby o dobu trvání překážky a o přiměřenou dobu potřebnou k poskytnutí služby, až překážka odpadne. Může se dokonce stát, že v důsledku překážky nebudeme moci službu poskytnout vůbec. Pak můžeme s vámi v souladu s § 1765 občanského zákoníku obnovit jednání o smlouvě a dohodnout se na změně či zrušení smlouvy. Pokud se nedohodneme a nejste spotřebiteli, můžeme od smlouvy odstoupit.
6 Jak můžete služby reklamovat?
6.1 Podmínky reklamace služeb najdete v Reklamačním řádu, který je přílohou č. 1 a nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Umístili jsme ho na konec těchto obchodních podmínek.
7 Jak můžete odstoupit od smlouvy vy?
7.1. Pokud jste spotřebiteli, můžete ze zákona od smlouvy uzavřené na dálku (např. prostřednictvím elektronického formuláře) odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. Pokud nám ale poskytnete výslovný souhlas s plněním služeb před uplynutím 14denní lhůty od uzavření smlouvy, berete tím na vědomí, že vám v takovém případě právo na odstoupení od smlouvy v rozsahu těchto služeb zaniká, jestliže jsme vám službu kompletně poskytli. Pokud ještě nedošlo ke kompletnímu poskytnutí služby, je vaše právo na odstoupení zachováno, ale budete nám muset zaplatit poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení.
7.2. Nejpozději v poslední den lhůty musíte odstoupení odeslat. Tím smlouvu zrušíte okamžikem, kdy nám toto odstoupení dojde.
7.3. Odstoupit od smlouvy můžete jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči nám. Pro odstoupení od smlouvy můžete například využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete na konci těchto obchodních podmínek. Odstoupení nám můžete poslat také poštou na naši doručovací adresu nebo e-mailovou adresu (kontaktní informace najdete na první straně obchodních podmínek). Pokud nám odstoupení zašlete v elektronické podobě, potvrdíme vám bezprostředně poté v textové podobě jeho přijetí.
7.4 Vámi zaplacenou cenu vám na základě vašeho odstoupení od smlouvy vrátíme stejným způsobem, jakým jsme ji přijali. A to bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od doručení vašeho odstoupení. Samozřejmě pouze v případě, že máte na odstoupení od smlouvy právo.
7.5 Samozřejmě od smlouvy můžete odstoupit i v dalších případech, kdy vám toto právo přiznává občanský zákoník. Hlavně, pokud podstatně porušíme naše povinnosti nebo z důvodu vadného plnění. Máte právo odstoupit od smlouvy i v případě, že jsme v prodlení s poskytnutím služby a svou povinnost poskytnout vám službu nesplníme ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou nám za tím účelem stanovíte.
8 Jaká další práva máme my, Auta přesně pro mě?
8.1. Stejně jako vy, i my máme právo odstoupit od smlouvy z důvodů uvedených v občanském zákoníku. Hlavně v případě, kdy podstatně porušíte svoje povinnosti nebo jste v prodlení se zaplacením ceny.
8.2 Pokud nemůžeme poskytnout službu z důvodu na vaší straně ani do 3 měsíců od uzavření smlouvy, například protože nám neposkytujete potřebnou součinnost, máme právo od smlouvy odstoupit nebo obnovit jednání o smlouvě a ceně služeb.
9 Jak zpracováváme vaše osobní údaje?
9.1 Informace o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, najdete v Informacích o zpracování osobních údajů, které si můžete přečíst na našich webových stránkách zde. Tyto informace nejsou součástí smlouvy ani těchto obchodních podmínek. Budeme ale rádi, když si je přečtete.
10 Jak spolu můžeme komunikovat a jaká jsou pravidla doručování?
10.1. Pokud jsme si s vámi nedohodli zvláštní způsob komunikace, bude jakákoliv naše společná komunikace, v rámci které můžeme zakládat, měnit nebo rušit smlouvu, probíhat v souladu s tímto článkem obchodních podmínek. Konkrétně půjde o tyto způsoby komunikace: osobní doručování, doručování doporučenou poštou, kurýrní službou nebo elektronickou poštou, a to na adresy, které jsme si vzájemně písemně oznámili.
10.2 Ozvat se nám můžete i telefonicky, po telefonu spolu ale nebudeme zakládat, měnit ani rušit smlouvu. Tedy vy ani my se k ničemu nebudeme telefonicky zavazovat. Měnit smlouvu můžeme pouze písemně.
11 Závěrem
11.1. Právní vztahy, které mezi námi a vámi vzniknou ze smlouvy, se řídí právem České republiky s vyloučením norem mezinárodního práva soukromého. Touto volbou práva nejsou dotčena práva vás jako spotřebitelů, která vám můžou vyplývat z právního řádu, který by se jinak na náš právní vztah použil.
11.2 My, Auta přesně pro mě, nejsme vázáni žádným kodexem chování ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku .
11.3. Pokud máte jakýkoliv problém, budeme rádi, když ho primárně budete řešit s námi. Stačí nás kontaktovat jakýmkoliv způsobem. Pokud jste spotřebitelé a chcete případně spory řešit mimosoudně, můžete se obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporu. Tím je například Česká obchodní inspekce na adrese www.coi.cz/informace-o-adr.
11.4. Tyto obchodní podmínky, včetně příloh, používáme pro všechny smlouvy, které uzavřeme se zákazníky ode dne 1. 4. 2025.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Úvodem
1.1 Co je tento reklamační řád?
Tento reklamační řád je závazným právním dokumentem, který je nedílnou součástí smlouvy uzavírané mezi vámi a námi a nedílnou součástí obchodních podmínek. To znamená, že se jím smlouva řídí. V reklamačním řádu se dozvíte, jak můžete reklamovat vadnou službu a na co všechno máte právo.
1.2 Můžeme se dohodnout na něčem jiném, než najdete v reklamačním řádu?
Ano, můžeme se dohodnout i individuálně v samostatné smlouvě nebo jiným způsobem. Naše individuální ujednání mají přednost před tímto reklamačním řádem. Pokud však v individuální dohodě něco nebude jasné, použijí se pravidla z reklamačního řádu.
2 Co je to vada?
2.1 Služba má vadu, pokud neodpovídá smlouvě, tedy tomu, co jsme si domluvili. Vadou je zejména:
- poskytneme-li vám plnění, které nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti;
- neupozorníme-li vás na vady, které služba má, ač se na takové službě obvykle nevyskytují;
- ujistíme-li vás v rozporu se skutečností, že naše služby nemají vady anebo že se hodí k určitému užívání, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti není;
- poskytneme-li vám výstup služby (např. souhrnný report), ke které nebudeme mít autorská nebo licenční práva.
2.2 Za vadu se naopak nepovažuje, pokud se vám námi vybraný automobil nebude líbit, ačkoliv jsme splnili všechny vaše požadavky. Například pokud se vám nebude líbit barva auta, ale předem jste nám neřekli, že červené vozidlo má u vás červenou. Nebo pokud vám nevyhovuje značka výrobce, kterou jste ale mezi svými požadavky také neuvedli.
2.3. Za vadu se nepovažuje ani situace, kdy vám najdeme automobil, který nesplňuje některé z vašich požadavků, protože v danou chvíli takový vůz na trhu jednoduše neexistuje. Například chcete vyhledat automobil za 10 000 Kč s určitými vlastnostmi, ale nejlevnější dostupný automobil srovnatelné kvality stojí od 50 000 Kč. V takovém případě se zavazujeme najít automobil, který bude vašim požadavkům co nejvíce odpovídat.
3 Do kdy musíte službu reklamovat a na co máte nárok?
3.1. Odpovídáme vám za vadu, kterou služba měla v okamžiku, kdy jsme vám ji poskytli, tedy například v okamžiku doručení souhrnného reportu.
3.2. Zjevné vady (včetně nedodělků) musíte namítnout při převzetí služby, resp. bez zbytečného odkladu poté, co jste zjevnou vadu mohli při dostatečné péči zjistit. Pokud převezmete službu bez výhrad, ztratíte možnost v rámci soudního řízení účinně uplatnit právo ze zjevné vady.
3.3 Skryté vady musíte reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co jste je zjistili nebo při náležité pozornosti zjistit měli, nejpozději do dvou let od poskytnutí služby (např. od dodání souhrnného reportu). Jinak zase, jako popisujeme v předchozím odstavci, ztratíte možnost v rámci soudního řízení účinně uplatnit právo za skryté vady.
3.4 Na co máte při reklamaci nárok?
- Pokud je vada služby podstatným porušením smlouvy, máte právo na odstranění vady opravou služby nebo jejím novým poskytnutím, pokud je to podle povahy služby možné, na přiměřenou slevu z ceny nebo můžete odstoupit od smlouvy. Volba je na vás. Vada je podstatným porušením smlouvy, pokud jsme již při uzavření smlouvy věděli nebo museli vědět, že byste smlouvu neuzavřeli, pokud byste toto porušení předvídali. V ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není. Při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu poté nám sdělíte, jaké právo jste si zvolili. Provedenou volbu nemůžete změnit bez našeho souhlasu; to neplatí, pokud jste žádali o opravu služby, která se ukáže jako neopravitelná. Pokud jste žádali o odstranění vady a my neodstraníme vady v přiměřené lhůtě nebo vám oznámíme, že vady neodstraníme, můžete požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny nebo můžete od smlouvy odstoupit.
- Pokud je vada služby nepodstatným porušením smlouvy, máte právo buď na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny. Dokud neuplatníte slevu z ceny nebo neodstoupíte od smlouvy, můžeme podle své volby odstranit vadu opravou služby nebo poskytnutím nové služby, nezpůsobíme-li vám tím nepřiměřené náklady. Pokud neodstraníme vadu služby včas nebo vadu služby odmítneme odstranit, můžete požadovat slevu z ceny anebo můžete od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůžete změnit bez našeho souhlasu.
3.5. Reklamujete-li vady oprávněně, prodlužuje se lhůta pro reklamaci uvedená v odst. 3.2. a 3.3. reklamačního řádu o tolik dní, po které reklamaci vyřizujeme.
3.6. Náklady reklamace budete muset nejprve hradit vy. My vám na vaši žádost ale proplatíme účelně vynaložené náklady uznané reklamace (např. hovorné).
3.7. Když budete mít problém s tím, jak reklamaci vyřizujeme, budeme rádi, když ho první budete řešit s námi. Stačí nás kontaktovat jakýmkoliv způsobem. Pokud jste spotřebitelé a chcete případně spory řešit mimosoudně, můžete se obrátit na subjekt mimosoudního řešení sporu. Tím je například Česká obchodní inspekce na adrese www.coi.cz/informace-o-adr. Samozřejmě máte právo se také obrátit na soud. Když třeba nebudete spokojení s tím, jak jsme reklamaci vyřídili nebo i nevyřídili.
4 Co dělat, když objevíte vadu služby?
4.1. Abychom mohli reklamaci vyřídit, budeme potřebovat vaši součinnost. Kontaktujte nás a popište nám:
- a) Jaká je vada služby, respektive jak se projevuje;
- b) Zda chcete vadu odstranit, odstoupit od smlouvy nebo chcete přiměřenou slevu;
- c) Jak se jmenujete a jaká je vaše adresa, případně jaký je váš název, IČO a sídlo (přidejte i telefon a e-mail, ať se s vámi můžeme spojit rychleji).
4.2. Kontaktovat nás můžete všemi dostupnými prostředky. Ideálně nám ale pošlete e-mail na adresu Jan@AutaPresneProMe.cz nebo nám zavolejte na telefonní číslo +420 775 174 688. Záleží ale samozřejmě na vás, jaký způsob budete preferovat. Oznámit (vytknout) vadu můžete jakýmkoliv prokazatelným způsobem.
5 Do kdy reklamaci vyřídíme?
5.1. Pokud jste spotřebitelé, reklamaci vyřídíme v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže. Zákon říká, že na to máme maximálně 30 dnů. Víme, že váš čas je drahý, a proto se to budeme snažit vyřešit rychlostí sporťáku. Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace můžete od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Pokud spotřebitelem nejste, pokusíme se vše stihnout ve stejných lhůtách, maximální lhůtu ale negarantujeme.
5.2. Nejprve vám jako spotřebiteli potvrdíme, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a jaké kontaktní údaje pro poskytnutí informace o vyřízení reklamace jste nám sdělili. Až bude vše hotovo, dostanete od nás černé na bílém datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pokud vám nebudeme moci reklamaci uznat, nebudeme vám tajit důvody. Naopak vám vše co nejpřesněji vysvětlíme. Reklamační protokol zašleme na vaši e-mailovou adresu, kterou jste nám sdělili, pokud byste ho chtěli i tištěný, dejte nám vědět. U jiných než spotřebitelských smluv nemáme povinnost reklamační řízení takto detailně evidovat. Když si to ale budete přát, uděláme pro to maximum.
6 Kdy za vady neodpovídáme?
6.1. Ačkoliv se vám budeme snažit vyjít maximálně vstříc, v některých případech není fér, abychom odstraňovali vady, za které nemůžeme. Reklamaci můžeme zamítnout zejména z toho důvodu, že se o vadu služby v pravém smyslu slova vůbec nejedná. Proto zejména neneseme odpovědnost za vadu služby, pokud:
- a) jste vadu způsobili vy nebo kdokoliv, komu jste službu umožnili užívat;
- b) jste již před převzetím služby věděli, že služba má vadu a s touto vadou souhlasili.
7 Konec dobrý, všechno dobré
7.1 Tento reklamační řád používáme pro všechny smlouvy, které uzavřeme se zákazníky ode dne 1. 4. 2025 .
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát:
Auta přesně pro mě s.r.o.
Korunní 2569/108
Praha 10 – Vinohrady
101 00
IČO: 225 17 952
E-mail: Jan@AutaPresneProMe.cz
Oznamuji, že tímto odstupuji od níže uvedené smlouvy.
Informace o vás
Jaké je vaše jméno a příjmení?
Jaká je vaše adresa?
Na jaké číslo účtu vám můžeme vrátit peníze?
Datum
Informace o smlouvě
Kdy jste s námi uzavřel/a smlouvu?
Jakou variantu služby jste objednali (uveďte prosím cenu)?
Podpis spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
Proč odstupujete od smlouvy? Na tuto otázku nemusíte odpovídat. Budeme ale rádi za váš názor, abychom věděli, co do příště vylepšit.
Verze dokumentu z 31. března 2025